niedziela, 26 maja 2013

Pieczone szparagi z boczkiem

Kolejna propozycja ze szparagami w roli głównej. Przygotowanie zajmuje dwie minuty. Potem szparagi lądują w piekarniku, a my możemy zająć się czymś innym. Ja podałam szparagi zawijane w boczku w towarzystwie sufletu serowego.

Składniki:


  • pęczek zielonych szparagów
  • opakowanie boczku w plasterkach
Powinniśmy mieć tyle plasterków boczku, ile mamy sztuk szparagów, ale, jak widać na zdjęciu wnętrza mojego piekarnika, mnie kilka zabrakło.
Całe przygotowanie to umycie szparagów, odcięcie zdrewniałych końcówek łodyg i owinięcie pojedynczych szparagów cieniutkimi plasterkami boczku. Tak
przygotowane szparagi wkładamy do gorącego piekarnika na ok. 20 minut (trzeba sprawdzić, czy są dostatecznie miękkie). I już gotowe!
Smacznego!

1 komentarz:

  1. Podoba mi się ten przepis - bardzo a bardzo! Prawdę powiedziawszy w życiu nie jadłam szparagów, ale chyba zacznę:D

    OdpowiedzUsuń